واردکننده قطعات لوستر

واردکننده قطعات لوستر

واردکننده قطعات لوستر با ضمانت و گارانتی سهند تراش – واردات قطعات لوستر از کشورهای مختلف آسیای شرق مانند چین و تایوان و همچنین بعضی قطعات که با تکنولوژی بالایی ساخته میشوند، از کشورهای اروپایی ، خدمات مجموعه سهند تراش را متمایز نموده است.

قطعات لوستر وارد شده از 30% شیشه سرب برش خورده با کیفیت بالا و همچنین جلا داده شده براق

کریستال سرب یک شیشه سربی صاف یا صیقلی است. در مورد شیشه سربی، نه یک کریستال، بلکه شیشه با ترکیب خاص.

کریستال های نسبتا قیمتی و کریستال های استراس، سنگ های قیمتی تقلیدی و شیشه جواهرات نیز از شیشه سربی مخصوص ساخته شده است.

قطعات لوستر کریستالی و آویزهای لوستر عمدتا از شیشه سربی تولید می شوند. شکست نور توسط شیشه سربی افزایش می یابد. این افکت لوستر را با درجه بالاتر و درخشان‌تر نشان می‌دهد.

وارد کننده قطعات لوستر برنجی

واردات قطعات لوستر برنجی از کشورهای صاحبنام مانند هند از جمله فعالیت های گروه تولیدی بازرگانی سهند تراش به عنوان واردکننده لوستر می باشد.

تراشکاری و تولید قطعات قطعات آهنی

وارد کننده قطعات آلمینیومی لوستر

واردات قطعات لوستر برنجی از کشورهای صاحبنام مانند روسیه از جمله فعالیت های گروه تولیدی بازرگانی سهند تراش به عنوان وارد کننده لوستر می باشد.

سوراخکاری، قلاویز کاری و حدیده کاری

سوراخکاری و قلاویزکاری و حدیده کاری تمامی فلزات آهنی ، برنجی ، مسی و آلومینیومی از جمله خدمات ما در گروه تولیدی بازرگانی سهند تراش می باشد.

در حال حاضر از سال 1392 – واردکننده قطعات لوستر شیشه کریستال ، قطعات الکترونیکی در ایران ، محصولات شیشه ای و محصولات کریستالی با کیفیت بالا و عمدتاً با کار دستی را برای حوزه های طراحی، فناوری وارد می کند.

وارد کننده قطعات لوستر

وارد کننده قطعات لوستر

ما به‌عنوان یک شرکت خانوادگی، محصولات نوری و قطعات فنی را برای صنعت و صنایع دستی به همان اندازه پروژه‌های تزئینی پیچیده در حوزه تجارت بصری برای گروه‌های ملی و بین‌المللی وارد می کنیم.

ما هتل‌ها و مراکز تفریحی معروف در سراسر جهان را با چراغ‌ها و اشیاء خود تجهیز می‌کنیم – و محصولات استاندارد خود را مانند محصولات سفارشی – که بیش از 60٪ از واردات قطعات لوستر ما را به مشتریان وفادار خود در سراسر جهان اختصاص می‌دهند – تحویل می‌دهیم.

این واحد بازرگانی با خانه مسکونی متصل برای کارمندان – کارخانه ای معظم دارد و همچنین دفتر فروش مجزا از کارخانه در این مرکز قرار می دهد. در اینجا ما کارمندان باسابقه خود را با واردات محصولات با کیفیت بالا برای مشتریان محترم خود در اروپا و خارج از کشور مشغول می کنیم.

وارد کننده قطعات لوستر

خلاقیت و قابلیت اطمینان هر یک به شیشه کریستال اجازه می دهد تا با اطمینان در آینده نگاه کند. انعطاف پذیری و اراده بی قید و شرط ما برای مطابقت با خواسته ها و خواسته های مشتریان مختلف در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن، و همچنین امکانات گسترده واردات – به ما اجازه می دهد تا با موفقیت در این زمینه اصرار کنیم.

ما همچنین در تجارت بین‌الملل با منابع خوب و قابل اعتماد و رعایت استانداردهای جوایز درخواستی و استانداردهای درجه یک متقاعد می‌شویم. ما این را تضمین می کنیم – به لطف دانش تخصصی خود – از مرحله اول تا آخرین مرحله.

ما برای این واقعیت ترتیب می دهیم که مشتری دقیقاً آنچه را که دوست دارد بدست آورد. ما در اینجا نیز با ابزارهای خود محصولات خام مختلف را اصلاح می کنیم و آن ها را در صورت درخواست بهبود می دهیم.

ما به طور پیوسته خود را با خواسته های بازارها و نیازهای مربوطه تطبیق می دهیم یا حتی جایگاه های خود را ایجاد می کنیم. ما به روز هستیم – همچنین با داشتن واحد پاسخگویی آنلاین و افزایش پیوسته پیشنهاد موضوعی ما.

وارد کننده قطعات لوستر

وارد کننده قطعات لوستر

واردات قطعات لوستر

ما کارکنان ماهر خود را آموزش می دهیم و مالیات و سهم خود را به طور قابل اعتماد و بدون حذفیات پرداخت می کنیم. همانطور که قابل اعتماد است، ما به تامین کنندگان قدیمی و زیرساخت های خود اعتماد می کنیم. ما سیستم شفافیت خود را به عنوان وارد کننده قطعات لوستر حفظ می‌کنیم. ما مقررات حفاظت از محیط زیست پیروی می‌کنیم. علاوه بر این، ما در محل در ورزش و فرهنگ درگیر هستیم.

وارد کننده قطعات لوستر

وارد کننده قطعات لوستر

ما پانل های سقفی مختلفی را از کشورهای مختلف وارد می کنیم که با یکدیگر ترکیب می شوند که با عناصر شیشه ای مورد نظر متفاوت شده اند، طول و فرم آویزهای شیشه ای را خودتان انتخاب کنید. بنابراین اتاق ها را می توان به خصوص پس از شرایط معماری از نظر اندازه و طول با چراغ سقفی مناسب مجهز کرد. این خواسته ها اغلب با راه پله ها و مناطق ورودی مانند لابی هتل ها ظاهر می شوند. لامپ های سقفی با اندازه بزرگ و ارتفاع دلخواه – تا ارتفاع 10 متر، چراغ های سقفی سفارشی را به عنوان استاندارد وارد می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد واردات قطعات لوستر می توانید با ما تماس بگیرید