تولید کننده قطعات لوستر

تولید کننده قطعات لوستر

کارخانه سهند تراش علاوه بر انجام تولید لوستر، تولید کننده قطعات لوستر های خاص با استفاده از موجودی گسترده کریستال و شیشه، قطعات لوستر و لوازم نورپردازی را با قیمت بسیار مناسب در اختیار بازرگانان و عموم مردم قرار می دهد.

تولید کننده قطعات لوستر

تولید کننده قطعات لوستر

موجودی ما از قطعات لوستر لوستر، شیشه ساقه و کریستال لوستر، انواع مختلف بوبچه تشکیل شده است. کریستال و شیشه، انواع مختلف آویز و دکمه های لوستر در کریستال و شیشه، پین و لوله های شمع اصلی دهه به رنگ سفید، کرم و مروارید و برنج کاری.

علاوه بر قطعات لوستر ، سهند تراش اکنون کریستال لوستر و شیشه لوستر جدید از جمله بازوهای لوستر، کنترل لوستر، قطره های لوستر و آویزهای لوستر را وارد می کند. برای قطعات شیشه‌ای که نمی‌توانیم در ایران با کیفیت تولید کنیم، وارد کننده قطعات لوستر این محصولات را وارد می نماید.

اجزای نورپردازی ما شامل لامپ‌ها در پوشش‌های مختلف از جمله برنج، کروم و نیکل، دیمر، اتصالات نور، آویز و سوئیچ‌های کششی و کابل برقی بافته شده لوستر است. ما در حال حاضر طیف محصولاتی را نیز برای بازار آمریکا معرفی کرده ایم که شامل کابل های برق و لامپ های مناسب برای ایالات متحده می شود.

تولید کننده قطعات لوستر

تولید کننده قطعات لوستر

ما به موجودی قطعات لوستر عتیقه اصیل خود افتخار می کنیم و لوسترها و نورپردازی شما را تا حد امکان معتبر نگه می داریم.

لطفاً برای مشاهده طیف گسترده ای از قطعات لوستر، لوازم یدکی لوستر و لوازم جانبی روشنایی، روی دسته های مربوطه زیر کلیک کنید تا برای سفارش خود، اقلام مورد نیاز خود را به سبد خرید آنلاین ما اضافه کنید.

تولید کننده قطعات لوستر

تولید کننده قطعات لوستر

اگر در مورد کارخانه قطعات لوستر مورد نیاز خود مطمئن نیستید، لطفاً به کارخانه تولید قطعات لوستر ما مراجعه نمایید تا اطلاعاتی را که دارید (از جمله تصاویر) برای ما ارسال کنید و ما تلاش خواهیم کرد تا به شما در یافتن قطعات مورد نیاز کمک کنیم.

تولید کننده قطعات لوستر – شایستگی و دانش

سهند تراش به عنوان سازنده قطعات لوستر، و یکی از بزرگترین مراکز برای برای قطعات لوستر سنتی را در اختیار دارد و با آن هنر سنتی شیشه ساز در شیشه های روشنایی بخش، از سال 1370 این فعالیت را انجام می دهد.

قطعات لوستر – تولید شده در تولید شیشه

ما قطعات لوستر شیشه ای و کریستالی، آویز لوستر و قطعات شیشه ای تخصصی را تولید می کنیم که برای یک لوستر و درخشندگی واقعی به آن نیاز دارید – در تمامی رنگ های ممکن و اجرا، در ساخت انفرادی به عنوان قطعات یدکی و در کاهش صنعتی، پروژه محور یا به صورت فراخوانی. از ماموریت‌های فریم، قطعات لوستر کریستالی شل یا زنجیر شده – در برنج یا کروم.

ما علاوه بر قطعات لوستر، گیره‌های تزئینی، گیره‌های منشوری و سایر مواد اتصال فلزی در رنگ‌های مختلف فعلی، مانند انبردست، لوازم زنجیر و اقلام مربوط به لوستر را هدایت می‌کنیم.

تولید کننده قطعات لوستر – طیف گسترده ای

مرواریدهای گرد هشت ضلعی، بادام و روزت (روزت ستاره ای و گل رز)، مروارید روبه رو و مروارید لوزی، و همچنین توپ، جواهرات و مهره ها مجموعه استاندارد ما هستند. ما برگ ها، میوه ها و پرندگان (طوطی) را به صورت آویز شیشه ای تولید می کنیم، همچنین آونگ های فرانسوی مانند قطره، اشک و نیزه، منشور و قطره تابوت، سنگ های مربعی، و همچنین بشقاب های منشوری و دیگر شیشه های رترو از دهه 60 و 70 را ارائه می دهیم. همچنین ما بچ، بازوهای شیشه ای، کاسه ها، ستون ها و سایر قطعات ویژه کریستالی را برای پیرایش یا بازسازی لوسترهای کریستالی ارائه می دهیم.

تولید لوستر و متمایز منحصر به فرد – ساخت سفارشی

در صورت درخواست، ما همچنین لوسترها و چراغ های کامل را مطابق با طراحی سفارشی، امکانات گسترده خود و زیرساخت خود تولید می کنیم.

مجموعه قطعات لوستر

کاتالوگ قطعات لوستر در اینجا یک نمای کلی درباره کل پیشنهاد ما از قطعات لوستر، آویزهای لوستر و قطعات ویژه برای هشت ضلعی درخشنده سنتی پیدا می کنید.